הבנקים יודעים היטב את חולשות הציבור .
אם הציבור היה מודע לחולשותיו, היה מתרחק מאותם חולשות , למשל החולשה הראשונה זה המינוס , החולשה
השנייה זה הצק , והחולשה השלישית זה כרטיס אשראי .
בשלושת החולשות האלה , הבנק אוחז את הלקוח , הוא מספר לו את הסיפור השגרתי .
הלקוח לא יודע איך לצאת מזה , כאן הבנקים מפעילים את הכשרון שלהם , הכשרון הוא מאוד פשוט .
אם נעשה סטטיסטיקה , נראה שרוב הציבור נמצא במינוס , כאן מתחילה הבעייה .
אם הציבור יבין שחמטבע יש שני צדדים , הבעייה תשאף לפתרון .
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה